сряда, 26 януари 2011 г.

Не желая да съм лоялен клиент

Е, вече прекалиха. То не бе SMS-и колко отстъпки ще получа и какви телефони ще взема, то не бе обаждания, как съм влязъл в програмата им за лоялни клиенти и да заповядам в офиса им, за да видя какво печеля. Да, за мобилен оператор говоря и по-точно за Глобул. Не е чак толкова лошо на пръв поглед. Обаче тези постоянни обаждания ми пречат на работата, дразнещи са, наред с всичкия спам покрай тях. Да не говорим, че аз съм лоялен клиент от доста години и си знам отстъпките, но офанзивата им започна преди няколко месеца. Разбирам, криза е, всеки се опитва да докопа клиенти, ама аз вече съм абонат и си плащам, друго от мен няма да докопат.
Затова реших, вече веднъж годишно ще закъснявам с плащането си към тях. Това е достатъчно, за да престана да бъда лоялен клиент и няма да ме тормозят толкова. Какво, като ще загубя няколко стотинки отстъпка от сметката си?
Единствено ме притеснява да не са измислили и някаква система за нелоялни клиенти и да ме почнат на нова сметка с тормоза...

1 коментар:

Анонимен каза...

Не се оплаквайте! Пробвайте с Мтел - тогава ще разберете, какво означава досада, трошене на нерви и загуба на време!